یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
جشن

حوزه / معاون فرهنگی مدرسه علمیه نرجسیه(س) رودان گفت: جشن سه کیلومتری عید غدیر که با حضور پر شور مردم شهرستان رودان برگزار شد، یک کار ناب فرهنگی و اصیل است.

خانم زهرا صالحی معاون فرهنگی مدرسه علمیه نرجسیه(س) رودان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، ضمن تبریک عید غدیر اظهار داشت: جشن عید غدیر با همت شهرداری، سازمان تبلیغات، مدرسه علمیه نرجسیه(س)، نهادهای مختلف و کانون و نهادهای فرهنگی مردم برگزار شد.

معاونت فرهنگی مدرسه علمیه نرجسیه(س)، شور و شوق مردم در عشق و عنایت به ائمه معصومین را وصف ناشدنی دانست و عنوان کرد: اینکه مردم با همه سلایق و گروه‌های مختلف آمده‌اند تا بگویند آرمان‌های معصومین(ع) و حضرت علی(ع) ادامه دارد، بسیار ارزشمند است.

وی یادآور شد: برپایی غرفه کودکانه غدیر همراه با حدیث خوانی، شعر کودکانه، جملات ناب در مورد غدیر بود و در جشن سه کیلومتری به بیش از ۵۰۰ کودک توسط معاونت فرهنگی مدرسه علمیه نرجسیه(س) هدایایی اهدا شد.

صالحی، با اشاره به اینکه حجاب یکی از مهمترین مسائل شرعی است، ابراز کرد: یکی دیگر از غرفه‌های این جشن که به همت مدرسه علمیه نرجسیه(س) برپا شده بود، پاتوق خودمونی در مورد حجاب بود که شرکت کنندگان با مطالعه چند صفحه از کتاب‌های موضوعی در آنجا جایزه دریافت کردند.

جشن سه کیلومتری غدیر، مصداق کار فرهنگی ناب است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha